vrijdag, april 01, 2016

april challenge



Gisteren hebben we de winnaars bekent gemaakt. Scrol even naar beneden om de mooie kaartjes te bewonderen. Dames nogmaals gefeliciteerd.
Vandaag alweer april,dus de april challenge alweer online.

Ook dit keer weer een gemakkelijke sketch, dus voor iedereen gemakkelijk te doen.
Wij hebben weer ons best gedaan om jullie nog een beetje inspiratie te geven en hopen dat jullie ook in deze laatste week nog kaartjes inleveren.
We hebben leuke sponsors, dus daar kan het niet aan liggen en de sketch is toch ook niet zo moeilijk.

Ook voor deze challenge gelden dezelfde regeltjes als altijd.
1. Jullie mogen, zoals altijd mee doen met 3 kaartjes.
    You can join us with 3 cards!.
    Du darfst mit 3 Karten mitmachen!
2. Je mag de sketch draaien en spiegelen, als hij maar zichtbaar is.
3. Er mag een stempel op de kaart, maar ook een plaatje is welkom.
4. De winnaar en top 3 mogen de maand erop GDT zijn.

Ook hebben we dit keer weer hele mooie sponsors waarvoor onze dank :)


Marianne Design sponsort deze mooie prijs.

****************************************


*****************************************


*****************************************


******************************************

En dan nu de kaarten van Team A
(We willen wel even zeggen dat de digi's voor deze challenge verdeelt zijn over alle 4 de weken, dus kom elke week even kijken :) )






en de sketch voor deze maand.

We hopen dat jullie allemaal weer mee doen.
Kaartjes mag je HIER inleveren.

14 opmerkingen:

  1. Leuke schets. Ik den dat ik hiermee wel iets kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie sketch, waar jullie dames weer schitterende inspiratiekaartjes voor hebben gemaakt, toppie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww, I love your project with our images!!! Thanks so much for choosing as your sponsor!
    Please, could you share your projects at our facebook group? or join us at our blog with the month challenge! Ana Isabel Sponsorship Coordinator.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou niet zo van die hele drukke sketches, dus déze is écht mijn ding! Mooie voorbeelden gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou niet zo van die hele drukke sketches, dus déze is écht mijn ding! Mooie voorbeelden gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zojuist mijn kaartje gelinkt, het is het onderste kaartje, maar dat zal wel duidelijk zijn. Een leuke uitdaging!
    Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie inspiratiekaartjes. Ik ben weer aan de slag gegaan met deze leuke sketch en heb net mijn kaartje op mijn blog geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De sketch en voorbeelden zijn weer leuk, dus ik ga weer aan de slag!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij staat erbij. Was weer superleuk om te doen!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij staat erbij. Was weer superleuk om te doen!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb vergeten om nr 2 achter mijn kaart te zetten bij nr 38. sorry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geen probleem :) Bedankt voor het melden.

      Verwijderen
  13. A great sketch and inspiration from the DT, had fun playing along!

    BeantwoordenVerwijderen